סדנה לשיפור הראיה בחיפה

בקרוב אני מגיעה לארץ, ומארגנת סדנה לשיפור הראיה בחיפה, כנראה בשישי ה-22 או ה-29 לדצמבר.

וגם יש לי בלוג חדש בנושא שיפור הראיה oritbatesmethod.wordpress.com אז רציתי להזמין אותך לבקר.

orit violeta 1

אני לא יודעת בדיוק איך להיתארגן על הכתיבה בבלוגים השונים, מאחר שהרבה מהחוויות הכי מעניינות שלי בשנים האחרונות היו בהרפתקה הזאת של שיפור הראיה. ומצד שני, יש לי תחושה שיש ציפיה (<– משפט של מישהי עם אסטיגמטיזם. אם יום אחד אסביר איך בעיות הראיה מתקשרות לתבניות רגשיות שונות), אז כפי שאמרתי יש לי תחושה שיש ציפיה שמדריכת ראיה תראה מעולה, כמו שמדריכת ספורט צריכה להיות בכושר.

ובאמת, אני רואה מעולה. אני לא מכירה אף אחת שהיו לה משקפיים של 8.5 דיאופטריות של קוצר ראיה שרואה טוב כמוני. הראיה שלי כל כך טובה שאני מתרגשת ממנה כל יום מחדש, מהחדות, מהצבעים, מהתלת מימד. אני קוראת שלטי רחוב ומחירים של ירקות שפעם הייתי צריכה ממש ללטף עם האף כדי לראות. אבל בהשוואה למי שלא זקוק למשקפיים, או למי שמרכיב משקפיים, נראה שאני מסתובבת אבודה. (וגם עושה מדי פעם פאדיחות).

בעולם כל כך מתוח, בו כל אחת רוצה תוצאות ומהר, רוצה ודאות, וגם כך ממש קשה להאמין שזה פועל, נראה לי שאולי אני לא פרסומת טובה לשיטת בייטס (אהובתי). כך שבנתיים אני שומרת על (מה שאני מדמיינת שהיא) נימה מקצועית. בכל אופן אשמח אם תבקרי, יש שם מידע והסבר על השיטה ואני מקווה גם לשים אמצעים לתרגול שיכולים לעזור. אשמח גם למשוב או למחשבות או לתגובות.

ואם אתה בחיפה או באזור הצפון, בוא לסדנה ללמוד איך לשפר את הראיה.

להשאיר תגובה

